NatalieAccord

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

Gnissel

Av Natalie Accord - 28 september 2012 19:14


Jag får lite dåligt samvete när jag inte kan förse er med bildrika inlägg. Proceduren är helt enkelt för omständig för att jag ska orka nu när jag inte har min egen dator. Hoppas ni kan förlåta mig.


Just nu har systers skoldator. Vars mellanslagstangent gnisslar varje gång man trycker ned den. Kan *gnissel* ni *gnissel* tänka *gnissel* er *gnissel* hur *gnissel* fruktansvärt *gnissel* frusterande *gnissel* det *gnissel* är *gnissel* !!!


Så därför blir detta ett kort och tråkigt inlägg. Dessutom har jag lite svårt att koncentrera mig just nu. Jag springer runt hela huset och är allmänt virrig. Antar att det blir så när man väntar finbesök.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Accord - 14 januari 2013 17:27

  Idag känner jag mig produktiv, förstår ni. Problemet är bara att jag måste använda all min energi till att hålla mig produktiv, så jag orkar ändå inte utföra något. Förutom detta svamliga inlägg då.   Värst är det med naturkunskapsuppgiften, ...

Av Natalie Accord - 8 januari 2013 21:34

  Jag inser inte hur mycket jag saknar mina fellow classmates tills jag träffar dem.   Som ni kanske märkt är min inställning till skolstarten inte den mest muntra, och inte blev den bättre när jag pallrade mig upp klockan halv sju för att gå t...

Av Natalie Accord - 7 januari 2013 21:25

  Jullovet börjar närma sig sitt slut. Mitt sista jullov. Jag blir nästan lite gråtmild.   Så har jag gjort det bästa av det? Jag har spenderat större delen av det med Jonatan och några kvällar av det med mina vänner. Jag har simmat (jag trodde...

Av Natalie Accord - 2 januari 2013 14:20

  Hallå där, kära bloggläsare!   Jag lovade att jag skulle börja blogga igen efter nyår. Så nu gör jag det. Med nya krafter och allt det där. Jag lovar att jag inte ska göra er (fortfarande trogna följeslagare) besvikna. Det må låta som en klys...

Av Natalie Accord - 1 oktober 2012 17:47

Det är den hårda sanningen. Eller så överdriver jag igen. Det är jag kung på. I alla fall, jag lovade mig själv (och mina vänner med, för den delen) att jag inte skulle bli en sån där tjej som går helt upp i sig själv bara för att hon är kär...

Ovido - Quiz & Flashcards