NatalieAccord

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Natalie Accord - 14 januari 2013 17:27


Idag känner jag mig produktiv, förstår ni. Problemet är bara att jag måste använda all min energi till att hålla mig produktiv, så jag orkar ändå inte utföra något. Förutom detta svamliga inlägg då.


Värst är det med naturkunskapsuppgiften, som jag för tillfället hatar. Jag vill bränna upp boken. Precis som jag gjorde med filten av (kan det vara polyester?) alldeles nyligen. Det är så svinigt kallt här i huset att man måste stå vid brasan hela tiden för att inte frysa till is. Uppå det går jag runt invirad i en filt. Kombinationen innebär skön värme, men står man för nära glaset fräser det till och börjar lukta bränd plast. Jag vet. Gör inte det. Nu var det visserligen bara ett litet hörn av filten som smälte och inte hela jag, men man vet aldrig med syntet. Nästa gång kanske det säger swosschhh och sedan är jag också borta.


Jag skulle verkligen vilja kunna transferera mig. Tänk vad härligt om jag bara kunde koncentrera mig hårt, vifta med trollstaven, känna den där sugande känslan av att bli tryckt genom en trädgårdssslang (J.K Rowlings ord, inte mina) och sedan vips stå i Jonatans lägenhet. Slippa svindyra sextimmars tågresor och tre veckors uppehåll...

 

Jag tror jag ska bli en häxa. Bränna upp naturkunskapsboken och vara hos mitt hjärta. Japp, så får det bli.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjo!
Jag är en tjej på 18 år som bor i lilla Ludvika i Dalarna. Kikar du in på min blogg kommer du kunna läsa om lite allt möjligt skräp som händer i mitt liv.
Hoppas det smakar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards